Service

TOP

Wij streven altijd naar een hoge klanttevredenheid. Mocht u onverhoopt een opmerking hebben over een product of over onze dienstverlening, dan kunt u dit kenbaar maken via onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!

Service aanvraag

U kunt een serviceaanvraag doen door het serviceformulier in te vullen. U kunt foto's naar info@elektraconnect.nl mailen om uw aanvraag te verduidelijken. Wanneer wij uw klacht/service-aanvraag hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk, normaal gesproken binnen 1 werkdag, maar uiterlijk binnen 14 dagen per e-mail een inhoudelijke reactie aan u geven. Indien nodig sturen wij uw aanvraag door naar de betreffende fabrikant. De fabrikant neemt deze dan in behandeling en in dat geval kan het tot maximaal 10 werkdagen duren voordat wij hierop een reactie ontvangen. Zodra wij een reactie van de fabrikant hebben ontvangen nemen wij uiteraard direct contact met u op.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/.